onsdag 27 augusti 2014

Cupcakes & kalas

Helgen bjöd även på ett kalas! Det va fina vännen Anna som fyllde 40 år & hennes dotter som fyllde 4 år! Så jag och lillfia åkte till vännerna på Värmdö. (grabbarna fick åka på fotbollscup i Örsundsbro) Vi bjöds på underbara cupcakes, åh va jag älskar sånna! Solen sken och barnen lekte, det blev även skattjakt, så lillfia va så glad!
Sommartjejer!
Idag har jag och arbetskollegorna varit och hälsat på vår förra upphandlingschef. Vi fick underbar vegetarisk lasagne!
Hon hade haft i squash, tomater, lasagneplattor, pesto, mozzarella, ricottaost, basilika, grädde & så ost ovanpå. Det va så otroligt gott..! Krämig och god smak! Det ska jag prova att göra nångång, vet inte om det går hem hos barnen..men jaja..Man måste ju prova :-)
Ikväll har jag varit ute på en pw o sen kollat på bil race film..! Blir toksugen på att köra formel ett...! Näh, nu ska jag nog ta mig i säng.. Snart iaf ;)
Godnatt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar