lördag 8 mars 2014

Tjejmiddag & härliga vårkänslor

Igår kom IHM tjejerna över till mig på middagsmys..! Jag bjöd på chevreost o honung på rostat bröd,  på en ruccolabädd. Sen kycklingtacopaj med mangosallad & guacamole..! Himla gott blev det..! Till efterrätt blev det chokladpannacotta med dajmcrunch..! Vi blev mätta.. ;)
De hade med sig choklad, gott vin & fina vårblommor..! Sen blev det ju såklart en massa tjejsnack, vin & lite lets dance..! Åh, så tacksam för fina vänner!
Såå vackra! Älskar snittblommor, det är så fint på bordet..! Tack fina vänner!
Idag åkte jag o barnen till mormor & morfar..! Det va helt underbart soligt vårväder..! Vi gick upp i skogen o åkte lite fyrhjuling o traktor..! Medan morfar fällde träd. 
Åh vilken härlig dag..! Vi mös hemma hos mina föräldrar hela dagen. 
Men nu har vi ätit tacos & nu laddar vi till mellofinalen..! Vem ska åka till Danmark..?! ;)
Kram på dig


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar