måndag 17 mars 2014

Så va snön tillbaka en sväng..

Helgen är förbi och denna helg innehöll en tjejmiddag den med..! Det är så härligt att man har olika vänner som man umgås med och får då möjlighet att komma med på (och ha )olika tjejmiddagar. Vänner ska man vara rädd om..
Vi bjöds på räkcoctail, rödingfile med potatismos & en ljuvlig jordgubbscheescake med vitchokladmousse..mums! Väldigt gott och trevligt!
Jag sov kvar hos fina vännen Katta och blev bjuden på nybakta scones till frukost.. Hur gott är inte det?! Love it. Denna helg har jag även gosat massor med godingarna, cyklat till glasskiosken, bakat god drömtårta och chokladbollar! Ja, så blir det när barnen vill baka..hihi!
Igår hade sonen fotbollsmatcher i Brohallen, de spelade riktigt bra! Sonen gjorde ett jättesnyggt mål och blev helt överlycklig o gjorde värsta roliga målgesten..! Hade så gärna velat filma honom just då, men jag hade ju inte mobilen beredd..synd...
Imorse vaknade vi upp till massa snö igen..Det kändes konstigt då vi har haft fint vårväder och massa plusgrader de senaste veckorna.. Men mars är ju en vintermånad så det är väll som det ska vara.. Bara jobbigt med slask o sånt som blir nu..
Jag har snart kollat färdigt på säsong ett av "Orange is the new black" Den är spännande men jag får väll vänta tills i sommar på säsong två verkar det som.. Så har ni tips på andra serier under tiden? Så skönt att drömma sig bort i andras liv, när ens eget inte är nå vidare...
Ha en härlig måndagskväll..!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar