söndag 30 mars 2014

Fotboll & Teater

Helgen har varit full av fotboll..! Vi va på Frankecupen i Västerås på lördagen o mina föräldrar o min syrra med familj kom förbi! Jättemysigt och sååå härligt vårväder, sol! Det blev en vinst (sonen gjorde mål!) o två förluster, men det va lång tid mellan matcherna..inte vidare bra för killarna (trötta av väntan & massa spring) men härligt att vara ute i solen under tiden.. Sen stannade vi kvar hos mina föräldrar o grillade..! Underbart gott!
Idag har sonen varit med mannen på nästa cup, KIF cupen i Kungsängen. Utomhus mot flera lag, de hade vunnit varenda match, så galet duktiga! Jag var inte med, för lillfia och jag hade tjejdag! Vi åkte in tll stan och gick på Italiensk restaurang o åt Pasta frutte di mare, som vi älskar..! 
Sen gick vi på Ronja Rövardotter teater på Maximteatern..! Den va så rolig, speciellt Skalle-Per..! Sen efterråt ville hon fotas ihop med en Rumpnisse & Skalle-Per..haha!
När vi kom hem gick vi o åt glass i solen..! Gäller att njuta när vårvärmen är här, helt plötsligt blir det väll kallt igen..?!  Imorgon är det ny vecka.. Denna vecka ska mina arbetskamrater komma hem till mig på planeringsdag, spännande!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar