tisdag 25 mars 2014

Värsta goda brunchen!

I helgen bjöd jag min fina vän Katta på brunch på Fotografiska museet..! ( en försenad födelsedagspresent..) Vi njöt av färska scones, ostar, pulled pork, choklad marmelad, chokladbollar, blåbärspaj.., ja hur mycket gott som helst..! Otroligt vällagat, ekologiskt och med allt med utsikt över vattnet & Stockholm! 
Efter brunchen gick vi i solsken till centrum, bara njöt..! Vi gick in på Edblads affären och jag köpte en ring & ett fint stjärnarmband. Ibland förtjänar man något vackert! De hade så mycket fint, skulle kunnat ha köpa huuuur mycket som helst...;) 
Vi hade en riktigt härlig dag tillsammans, är så glad att Katta finns i mitt liv!  Tacksam
På jobbet har jag fått gå en tvådagars retorikkurs, den har varit jätteintressant. Så den kommer jag få användning för på kommande utbildningar, perfa!
Nu är jag helt slut..sover inte vidare mycket.
Kram fina du

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar