söndag 6 april 2014

Vattkoppor in da house

Förra veckan blev sonen prickig, jag trodde att han kanske haft vattkoppor redan, men jag hade visst fel ;) Så nu väntar jag på att Lillfia ska få det..Men det kommer aldrig lägligt.. Han blev sjuk samma dag som jobbarkompisarna kom hem till mig, men det gick bra. Mysigt att jobba hemma med kollegorna, det blev en riktigt bra dag! Jag bjöd på hallon & vitchoklad paj, mums!
Jag o lillfia va hos mina föräldrar igår, vi hjälpte till att tvätta o vaxa båten! Det är ju ett vårtecken, att se till båten för snart ska den i vattnet. Längtar verkligen efter att få åka till ön..! 
Men sen tyckte hon det va roligare att åka fyrhjuling med kusinerna, så söta!  Vi blev bjudna på grillad fisk, himla gott..! Härligt att få träffa syrran o hennes familj också..! Solen sken, en mysig dag! Jag provkörde även en Volvo som jag kanske ska köpa.. Att leta bil är verkligen inte lätt..Phu! Så mycket att tänka på o så.. Men jag ska väll få tag på en ny bil snart..
Jag har köpt en cerise/ rosa klänning, liten färgklick liksom;) så nu fattas bara ett härligt party..! Behöver nått roligt känns det som..! Snart blir det lite film med Timberlake..!
Ha en fin söndagskväll..!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar