måndag 14 april 2014

140414

Lite skojsigt datum idag ;)
Vilken härlig eftermiddag/ kväll jag haft..! Min fina syster kom o hämtade mig vid trefikat o så åkte vi till Stinsen..! Där shoppade syrran flera tunikor, toppar & vita jeans. Se bild nedan, så fina! Jag hittade två fina toppar, en cerise & en blå mönstrad. Himla roligt!
Sen åkte vi vidare till kista c och kollade lite där också. Sen blev vi väldigt hungriga o hade beslutsångest vid foodcourten..hihi! Så mycket gott ju..! Men det blev jättegod kinamat..!
Kyckling i jordnötssås, räkor och anka... Åh ljuvligt! (..och en galet stor portion som ni ser..) Vi blev mycket mätta.. Det va en jättemysig dag, så härligt att få shoppa o prata med min fina syster! Så tacksam. 
Kram


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar