måndag 24 februari 2014

Vår i luften

Då var det måndag igen..! Min hosta verkar hålla i sig, så det är trist.. Nu hostar även barnen.. Det verkar vara långdraget det här, så himla jobbigt.. Men vårtecken börjar komma! Så det är ju härligt! Det va nästan tio grader varmt idag! Sen pratas det om flera vårtecken; Tranorna har kommit, sånglärkorna sjunger på flera platser, tussilago & snödroppar tittar upp ur marken!
Lillfia upponer i strålande sol..!

I lördags var jag i Bromma blocks med min goa vän Katta. Shoppade lite kläder till sonen, men annars var det inget speciellt.. Lite tråkiga affärer där kändes det som.. Sen blev jag bjuden på värsta goda grytan & så hade jag med mig en äppelpaj, som vi smaskade i oss till mellon! 
En riktigt mysig dag!

Kram på er


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar