torsdag 19 december 2013

Idag är det mammas dag

Idag fyller min fina mamma år! Grattis fina du..!
Vi ska fira henne imorgonkväll, med middag och presenter. Det ska bli mysigt!
Jag är oerhört trött hela tiden..jag sover inte mycket, men livet är så emellanåt.. Sen är det ju detta ständiga mörker ute..som gör en ännu mer nere.. Vill så gärna ha snö och vinter! Så man kan åka lite skidor..Men det verkar inte bli en vit jul i år..Men jag håller tummarna o hoppas på Kung vinter!
Min sin son har klippt sig nu till jul och blev ju så himla stor..!
Min fina kille..!
Tänk om man kunde stanna tiden..de växer så otroligt fort nu.. Lillfia tappar tänder, nu har hon tappat tre stycken på bara några veckor..! Det kommer vara en riktigt liten gluggis på årets julkort..haha!
Vi har varit på fotbollsavslutning, där det va spännande match mot föräldrarna..!
Hela fina P05..!
Imorgon är det sista jobbdagen, sen väntar ett efterlängtat jullov..! Åh va jag ska sova & mysa med barnen!
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar