söndag 8 december 2013

Gympauppvisning & hollywoodfrun

Igårkväll va jag på Julgalan i Västerås..! Det va många bra artiskter som uppträde Agnes, Timbuktu, Brolle, Jill Johnson, Andreas Johnson o så vidare..Ni hajar, vilket drag..! Såå bra! 
Konferencier för kvällen va Hollywoodfrun Maria Montazami och såklart måste man fotas lite med henne.. och jag kände mig så ruskigt kort brevid henne, som är typ 2 meter lång...wow!
Men så trevlig o fin!
Idag har vi varit på sonens fotbollsträning, han har blivit riktigt duktig..! Sen va det bara hem o vända, typ..innan det va dags för gympauppvisning för lillfia..! Hon var en vit julstjärna, med massa glitter i håret..!
Hopp, hopp!
Hon va så himla duktig..! Hoppade, kullerbyttade o annat sånt roligt..! Vi satt med leenden på läpparna, tänk va söta dom är..! Sen sjöng dom några julsånger också, så gulliga!
Glitter stjärnan..! (men det syns inte så bra på bilden..att hela hon är full med glitter alltså)
Jag blir så himla stolt över henne! Är så tacksam över mina hjärtan.
Gonatt fina du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar