söndag 22 december 2013

Alfapet & bakning

Gäsp..! Sömnen är som den brukar, kattskit och så sjuka barn på det...phu! Det blev lite tvättmaskiner idag, om jag säger så.. Men sen under dagen har de kryat på sig lite, kunnat äta lite fisksoppa o så.. Jag har storstädat huset, bakat, spelat spel, bytt lakan och så vidare..
Känns bra att jag fått massa gjort iaf.
Nu har vi ju jullov jag o kidsen, och jag har nog aldrig längtat så mycket efter ledighet.. Denna höst har varit så otroligt påfrestande...
Så jag ser fram emot:
Lata dagar! Hasa runt i mysisar, gosiga tofflor, kolla TV, äta mat, träffa vänner, läsa lite Mr grey, baka lite o göra sånt som jag mår bra av..
*Träffa släkten & fira julafton! Bara äta gott, prata & kanske träffa tomten..!
Gran Canaria! Japp, efter jul åker jag och mamma iväg på en weekend med lite sol och bad..! Känns konstigt, åka utan mina små hjärtan.. Men jag behöver denna resa för mig, ska försöka ladda lite för att orka våren..Men dom kommer vara så saknade..!
Sötnosen la både DIF och F-N...på dagens alfapet..haha!
Himla roligt hade vi iaf..! Sen blev lillfia så pass kry att hon ville baka. Så det blev papparkaksmuffins, mjuk papparkaka och äppelrutor..! Allt gott åker med till föräldrarna nu på julen..! Då blir dom nog glada.
Nu blir det mys med gosungarna..!
kram goa vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar