onsdag 4 december 2013

Hej fina du

 Mitt liv är kaos, men ibland vill jag bara skriva av mig.. För min blogg är min och jag behöver skriva av mig ibland. För denna blogg är till för mig och för mina barn, som en liten dagbok över händelser i vårat liv. Jag har skrivit dagbok i typ hela mitt liv. Så det är lite av terapi för mig.. Sen att ni godingar läser o får ta del av det, är ju bara härligt..! Så nu kommer jag skriva av mig när jag känner för det. Ibland mår man bra, ibland mår man skit. Sånt är livet.
Vi har börjat julpynta o julbaka lite här hemma.. Mina små älsklingar är så underbara och jag är så tacksam att ha dom i mitt liv.
Vi har bakat pepparkakshus och saffransbullar, bara massa smarrigt..!
I helgen var vi på julmarknad i Sigtuna, den är så otroligt mysig! Även om jag saknar snön, för att få den äkta julkänslan.. Så var det ändå härligt att bara strosa runt där.. Köpa lite tomtar, smycken, äta lite kolbulle o annat gott..!
 
Så fina grantomtar & julbockar..!
Här hemma har jag slagit in massa paket till mina små hjärtan, de blev väldigt glada över paket kalendern..! Vad gör man inte för sina små älsklingar..
stor kram fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar