fredag 13 december 2013

Dagens sötaste Lucia

Idag gick vi upp i ottan för att hinna till lillfias sista luciatåg på dagis..! Jag va rätt trött eftersom jag va på julbord (med jobbet) på Skokloster wärdshus igårkväll..! Otroligt gott btw..! ;)
Blev lite nostalgisk när vi stod där o lyssnade på när dom sjöng så fint..! Åh, lillfia har blivit så stor.. Kan man stanna tiden lite..? ;)
Hon & hennes söta kompisar..!
Min fina lucia!
Vi fick bylsa på oss ordentligt, eftersom det var luciatåg & fika utomhus..!
Sen blev det mer lucia på jobbet o lussebullar.
Efter jobbet hämtade jag lillfia o vi två drog på tjejkväll..! Grabbarna va på hockeymatch med DIF. 
Vi gick på bio, sen middag på restaurang & avslutade sen med smarrig Frozen yoghurt..!  Hon är tokig i det o väljer noggrant ut vad hon vill ha i.. Så sött!
Gotteligott..! 
En riktigt mysig fredag..! Men nu är jag rätt trött..så god natt
Ha en fin helg vänner


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar