tisdag 12 juni 2012

Och nu så vill jag sjunga att sommaren är skön..

 
Hej då gamla klassingång..
Idag var det dags att titta på sonen som hade sin allra första skolavslutning! Åh, dom va så söta o sjöng så fint! Det sjöngs bla. Idas sommarvisa, Pippis sommarvisa och den blomstertid nu kommer..såklart! Det va många barn o föräldrar men ändå väldigt mysigt. Sen hade vi nog himla tur som klarade oss från regn...! Kan knappt förstå att han ska börja i ettan i höst..åren går alldeles för fort ju..!
..Och jag har nya fräknar
och prickigt sommarskinn,
och därför vill jag sjunga
att sommaren är min...
Sonen o bästisen Leon
Krama fina fröken, fritidsfröknar o all go personal..
Sen blev det äntligen picknick i gräset med vännerna!
Vi hade en jättemysig förmiddag! Men sen fick jag lov att åka o jobba lite också..hihi! Men sen åt vi en härlig lunchbuffé på kinarestaurangen, barnens val! Lillfia dök över nudlarna med kyckling o sonen är tokig i friterad kyckling med sötsur sås. Sen blev det massa härlig lek hos kompisar. Imorgon ska jag på konferens hela dagen i Sthlm, ska bli spännande!
Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar