torsdag 28 juni 2012

Fotboll & bär

Can't get enough..
Så jag fortsätter mitt moffande av färska bär! Man får passa på när det är sommar..! Ikväll blev det blåbär & jordgubbar med lite grädde..oj oj va smarrigt! (o lchf) Barnen fick välja middag så då blev det pannkaka med sylt & grädde..!
Jaaaa! ..nu gjorde Italien 2-0 mot Tyskland, riktigt bra match på tv´n, vore så kul om dom vinner! Forza Italia! Åh, så underbart det ska bli att komma ner till "mitt andra hem"! Jag har mailat med vännerna som vi ska bo hos o dom är också jätteglada att vi kommer o hälsar på. Det är tydligen riktigt varmt där, 38 grader! ..så det ska bli skönt att få känna på lite värme. Mer än man kan säga om svensk sommar..
Imorgon är det sista arbetsdagen innan lite semester, får hoppas den flyter på smidigt bara.. Jag är helt slut i huvudet, så det ska bli riktigt skönt att få sova ut på lördag..!
Nu lite mera fotboll, kom igen Italia!
Ciao & Buona notte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar