onsdag 13 juni 2012

Inspirerande dag på jobbet

Idag har jag haft en heldag på hornsgatan, på Ski dagen, mycket intressant! Väldigt bra att få intressant info angående olika upphandlingar, träffa leverantörer..osv. Men även lyssna på en fantastisk politiker från Sollentuna kommun, som verkligen förstått hur viktig upphandlingsavdelningen är för en kommun! ..för dom är sällsynta mina vänner.. Ja, en riktigt inspirerande dag mao! nåja, nu ska jag inte prata jobb..hihi!
Nu vill visa er min nya ring, härlig tycker jag! Sen ett fint hjärt halsband o en annan ring, som jag också shoppat på sistone!
Ikväll kom jag hem sent.. men mannen hade grillat kött så det va bara att slå sig ner i uterummet, jomantackar..! Sen gick vi över till goa grannen Lisa med en liten present, eftersom hon fyller år idag! Grattis babe! Nu är jag ledig fram till måndag, så lite sol kan man ju önska sig!? Kom igen sooooommaren!
Gonatt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar