onsdag 27 juni 2012

Lady in red

Min nya
Sprang rakt på denna fina klänning på lunchen idag! Det va en helt underbar modell på klänning, som ger ett superfint fall. Det är flera lager tyg, riktigt härlig! Tänkte att det va dags för lite färg på mig, en liten födelsedagspresent till mig själv helt enkelt.
Idag har vi även varit o handlat lite till helgens kalas, fixat lite i uterummet o ätit jordgubbar..Mums! Jojust ja jag har ju varit o klippt o slingat mig också, skönt att fixa frallet inför sommaren!
Nu har nedräkningen börjat, jobba två dagar till sen semester, ska bli skönt! ..Och bara sex dagar till Italienresan.. oh lord va jag längtar!
Näh, nu blir det lite mer jordgubbar..
Må gott

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar röda klänningar :-) Var hittade du denna fina? Kram

    SvaraRadera
  2. Den fanns på en liten butik här i byn :-) Men den är från Vila, dom har mycket fint ju :-) Kram

    SvaraRadera