söndag 3 januari 2016

Nyår 2015

Började nyårsafton med att åka till Fyrishov och bada med älsklingarna! Det va riktigt mysigt o skönt att det inte är så mycket folk där då. Det har blivit vår tradition..! Eller den startades av fina kompisen Katta förra nyår..!
Sen lämnade jag barnen till sin pappa och jag for hem o svirade om till partykläder! Åkte till Anna i stan, där det blev trerättersmiddag med bubbel..! Gambas i vitlök till förrätt, asiatisk oxfile till varmrätt och min kladdkaka med bär, till efterrätt. Så gott! Åh vi blev så himla mätta..!
Sen på kvällen så drog vi vidare in till BERNS, där Blacknuss spelade! Annas sambo Mats spelade med dom och det va ett riktigt bra drag! Ni minns väll soulbandet från 90 talet? Kolla in här. Så vi dansade och drack drinkar..!
Brudarna & Mats på dansgolvet..!  Senare på natten började en skum DJ lira, men han spelade bara typ 2 minuter på varje låt sen böt han låt..va va grejen med det liksom?! Jag kanske börjar bli gammal o inte fattar..haha!
Fick hjälp av Maria att locka håret..så jag blev lite extra nyårsfin..hihi!
Hade verkligen en jättemysig nyårsafton, mys med älsklingarna och sen goda vänner & danskväll..! Allt som jag verkligen gillar extra mycket..!
Kram fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar