torsdag 14 januari 2016

Årskrönika 2015

Jag lär mig hela tiden och försöker tänka att det nya året ska bli ännu bättre och jag ser fram emot det. Allt kan bara bli bättre!
Beskriv året med tre ord Livsresa, omtumlande, nyfikenhet
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Ja, men det är för privat att skriva här..haha!
Vilka länder besökte du? Jag va på en weekendresa med IHM tjejerna till Budapest, sen skidresa med barnen till Kungsberget. Sen besökte jag Spanien med barnen, vännen Lisa och hennes barn. Sen en bilresa runt Gardasjön med mamma! 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina älsklingar såklart! Men även vänskapen till vännen Lisa på vår Spanien semester. Bilresan mamma och jag gjorde runt Gardasjön! Amo Italia.
Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Ännu mer kärlek
Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mer, sovit mer..
Vad önskar du att du gjort mindre?  Jobbat.
Största musikaliska upptäckten? Madonna still going strong, gav en fantastisk konsert i globen i nov. Likaså U2, live musik är bäst!
Hur skulle du beskriva din stil 2015? Mycket jeans..
Vad var din största framgång på jobbet 2015? Jag fick chans att gå på en UGL kurs (utveckling grupp ledare) och den gav så otroligt mycket! Lärde mig ett nytt system, fler utbildningar och nya upptäckter. En stor rotation av personal, rörigt emellanåt men.. Det blir nog bra i slutändan.
Största framgång på det privata planet? Jag kände lugnet i att vara själv. Det går framåt, även om det är babysteps..
Största misstaget? Det ständigt dåliga samvetet, känslan av att man inte räcker till.. Att jag öppnar mig för mycket ibland och får hemskheter tillbaka. Jag försöker lära mig att göra så gott jag kan, helt enkelt.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. Det känns som att livet börjat ändra riktning. Jag blir gladare, jag vågar lite mer, jag möter fler människor på min väg..
Vad spenderade du mest pengar på? Resor
Något du önskade dig och fick? Att jag hade råd att resa, att få dessa underbara upplevelser & fina minnen!
Något du önskade dig och inte fick? Smalheten, den kom aldrig.. haha!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett större sparkonto, så jag kunde resa ännu mer, handla vissa saker till barnen.
Vad fick dig att må bra? Barnen, nära vänner, familj, fina kollegor, bra podcasts, dansträning, resor.
Vem saknade du? Vissa vänner och min farfar..
De bästa nya människorna du träffade? Några gav mig nya upplevelser, några öppnade nyfiket nya dörrar, några gav mig skrämmande insikter.
Mest stolt över? Min dansträning och mina barns framsteg. Att jag klarar mig bra på egen hand.
Högsta önskan just nu? Att få må bra, att vara frisk, både jag och barnen, familjen och vännerna! Att kanske kärleken kommer..
Vad tänker du göra annorlunda 2016? Har ju redan dansat en hel del och tänker fortsätta med det! Det ger mig bra energi och gör mig glad! Tänker säga ja till mera roligheter, våga ännu mer! Umgås med vänner och familj ännu mer, för det är så fantastiskt härligt! Lita på min magkänsla och fortsätt att utvecklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar