måndag 10 november 2014

Vilken brunch..!

Farsdagfika..!
I lördags firade vi min pappa på farsdag! Mamma hade gjort rabarberpaj, så gott! Pappa blev glad över den nya sjalen o skjortan vi köpt. Syster o familj kom ut o va också med o firade, så mysigt att ses! Även min goa farmor o min mammas syster hälsade på!
Igår söndag åkte jag och Katta med familj in till Hotel Hansson på brunch..! Wow, vilken bra idé!
Katta fick ett paket, av mig för hon nyss fyllt år. Så åt vi en helt underbar brunch, med stor variation..! Fanns det man ville ha, till o med musslor! Det hade min Lillfia gillat ;) Vi åt i timmar.. o det va jättetrevligt! 


Så mycket gott...!
Det va en härlig utflykt till stan o bara äta o mysa med vänner! Riktigt bra för själen.. tacksam.
Sen åkte jag hem o gick loss på buskarna..! Jag har inte hunnit beskära dom, men nu flög grenarna hej vilt..!
Har ont i händerna idag.. ;) 
Skönt nu när det är gjort, sen blev det lite mer städning.. innan jag toktrött åkte till buggen..! Lite sorgligt för det va sista kurstillfället.. Nu är jag klar med nivå 1. Men nästa nivå 2, startar i slutet av januari, o jag längtar redan!
Sov gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar