fredag 14 november 2014

Bilder från veckan


Jag har varit duktig o lämnat bilen på tvätt..! Den blev så fin, skönt!

Vi har tittat på Harry Potter, otroligt spännande! Barnens stora favvo just nu, jag gillar också filmerna! 

Jag har varit på Hilton Slussen på kurs om svehandel, himla bra! Lärde mig ännu mer om e-handel, så himla spännande, jag gillar verkligen mitt jobb!
Efter kursen gick jag runt på stan o shoppade, gillar vackra Stockholm, så härligt!
Köpte dessa ljushållare, HM home & Indiska, jättefina tycker jag ;) ..små saker som gör mig gladare..!

Exakt..! ;)

Jaaaa! Dessa servetter, fick också följa med hem..! Sen blev det en tunika o en klänning, har inget foto på dom, just nu iaf.. Men denna fina tunika har jag fått av mamma, underbar!

Förvirrande mönster.. ;)
Nu ska jag fortsätta min Homeland maraton, är sjukt besatt av den serien, så himla spännande ju..! Igår natt la jag mig runt kvart över tolv..va rätt trött imorse när jobbklockan ringde..;) 
Men imorgon ringer ingen klocka, underbart med helg med mina älsklingar!
Kram fina vänner







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar