onsdag 19 november 2014

Bowlingdejt & saffransbullar

Dagarna flyger iväg, ny vecka o den är fullbokad..har otroligt mycket på jobbet just nu så mitt huvud är lite snurrigt.. Vi har varit iväg på olika intressanta möten, men det gör ju att mitt arbete har blivit liggandes, sånt kan såklart göra en stressad.. 
I helgen va jag o barnen på bowlingdejt, med vännerna som vi lärde känna på Sardinien! Jätteroligt!

Fullt ös, musik o bowling!
Efter bowlingen, som jag förövrigt vann! Yeeaaah! ;)  Åt vi hamburgare, fish & ships o annat smarrigt på O'Learys, sonens favvoställe självklart eftersom det är sport på massa tv-apparater..! Sen blev det även favvo efterrätten frozen yoghurt..! En jättemysig lördagskväll med älsklingarna!

I helgen har vi även bakat lite! Det blev ett hälsobröd med russin, mandlar och linfrö, underbart gott! Sen bakade vi även saffransbullar, barnen hjälpte till så klart! Så mysigt! Jag gillar dessa saffransbullar mycket mer än lussebullar, som tyvärr bara är torra.. ;)

Mums!
Det går ju så fort nu..så tjoff, så är det första advent..! Så det gäller att hinna baka o fixa allt inför julen ;) 
I söndags hade Lillfia gympa och då skulle jag vara med som hjälptränare. Det va roligt! Lillfia va jätteduktig o trivdes i sina nya gympabyxor! Skulle också vilja ha såna..men de fanns inte i vuxen storlek.. ;)

Nu ska jag kolla in lite mer homeland, så spännande serie ;)
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar