torsdag 12 juni 2014

Sommarlovet är här

Världens finaste 8 åring gick idag ut andra klass..! Han va så duktig o stolt! ( och jag med såklart) Barnen sjöng "den blomster tid nu kommer.." Och flera andra fina sommarsånger..! Man blir ju så rörd, så himla fint..tur att jag hade solbrillor på mig.. ;) Sonen har varit friends'are det här året, så han fick en ros av fröknarna! Friends'are är ett barn som har blivit framröstad av klassen som en extra bra kompis och som sen hjälper andra att vara en bra kompis, som ser till att alla får vara med och leka osv. Dom gör ett jättebra jobb! Så snacka om att man är extra stolt över det! Tack alla fina lärare, vilket viktigt jobb ni gör! 
Sen hade vi picknick vid skolan, gav fröken en sommarpresent o njöt av solen! Vi gick o åt lunch på restaurang som barnen valt, smarrigt! En jättefin skolavslutning och jag är så tacksam över min fina son..! Nu är det ett långt härligt sommarlov dom har framför sig..! Mina hjärtan, dom två finaste i mitt liv. Jag är så tacksam att jag har dom..
Efter jobbet så bakade jag runt 50 bullar o en tigerkaka. För det är fotbollskalas i helgen..;) Sonen har beställt mammas bullar till sitt barnkalas o självklart bakar jag! Det är ju dessutom nått som jag gillar att göra ;)  Tänk snart har man en nioåring...! Helt ofattbart.. Åren går för fort..
Men nu har klockan passerat midnatt så jag borde sova..även om jag inte sover mycket alls nuförtiden.. Men ska ju upp o jobba imorgon.. 
God natt fina vän


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar