onsdag 25 juni 2014

Midsommarafton

Oj, vad har hänt sen sist då?! Sonen har gått på landslagets fotbollsskola och det va såklart toppenkul, men även lite jobbigt..Det blev mycket träning på en vecka, för ett åttaårings kropp..Han somna gott varje kväll..hihi
Mina två älsklingar, de bästa jag har!
Sen har jag och mina hjärtan, har varit ute på ön över Midsommarhelgen! Så himla härligt att vara där, men tyvärr va vädret lite för kallt..lite kalla vindar.. Men jag drog på mig sommarklänning ändå, när vi gick till midsommarfirandet vid Stegesund. Det va bara att bita ihop..haha  Så det va tur att jag dansade små grodorna, så jag fick upp värmen lite..haha! Sonen och kusinerna hoppade säck, gick på skidor och lekte lekar, modiga! Sen blev det ju godisregn också, tjohoo..!
Lite bilder från Stegesund
Vi har såklart ätit massa gott, grillat är ju godast!
Jag och lillfia bakade midsommartårtan, som i år blev en pinocciotårta, med massor av färska jordgubbar..! Mumsmums!
Fina lillfia
Barnen har fiskat massor, men vi släpper tillbaka fiskarna i vattnet, så dom får leka vidare..! Man känner verkligen lugnet på ön, att bara få komma bort, vara med familjen och njuta. Nästa gång vill vi bara ha mer värme. Men jag har ju några veckor kvar till semestern, så värmen hinner nog komma till dess..!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar