söndag 29 juni 2014

Finalmente, italia!

I onsdags fick jag toknog av årets eviga sommarkyla och bokade en liten trip till värmen! Jag fick med mig min härliga mamma och mina små älsklingar förstås, till vårt älskade Italien! 
Jag har märkt att halva Sverige just nu bokar upp all solcharter.. :) så då blir man ju orolig, med tanke på denna kyla..så blir det en liten resa i slutet av juli och det ska bli precis hur härligt som helst..
 
Fint va!?
Vi reser till Sardinien..! Jag har inte varit där, men det verkar vara en underbart fin ö..! Ska bli så spännande! Barnen blev jätteglada när jag berättade för dom och vi vet ju att italiensk all inclusive är galet gott...!  Åh va vi längtar..
Idag har jag o barnen bakat dumlesnittar, jättegoda kakor till kalaset nästa helg! Sen har jag gjort min goda müsli..! Sen tog vi en cykeltur och lekte på skolans lekplats..Sen blev det lite fotboll också, sonen är så duktig, så skojigt! 
Dumlesnittarna..mums!
Lek och mys med mina älsklingar! Härligt med en lugn och skön myssöndag!
Jaha, två dagar kvar sen blir man visst ett år äldre...;)
Kram fina du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar