lördag 3 maj 2014

Valborg & röda pärlan har kommit till oss

Dagarna går fort, våren & värmen har kommit..helt underbart! Min fina syster har fyllt år, vi bjöds på god tårta i härligt solsken..! Barnen busade som vanligt, så mysigt! Åh, min fina farmor..! Min söta lillfia har haft musikal uppvisning och dom va så fina små blommor..! Det va en jättefin musikal och de sjöng jättebra! Så mysigt att se, dagis är verkligen duktiga som gör så mycket spännande med våra små. Men nu är det inte långt kvar på dagis..snart sommarlov och sen börjar hon f-klass..! Helt galet ju..
 
På valborg åkte jag o barnen till syrran o co. Där grillade vi gott & åt en jättegod rabarberaj..! Så himla skönt att sitta på altanen, bara snacka och smutta på gott vin..! Love it. Sen ville barnen ner till brasan..men vädret var som vanligt på valborg..kallt o ruskigt..Usch. Men vi tog stora paraplyer o gick ner så barnen fick kasta bollar på burkar o köpa lite godis.. Sen snabbt hem till varmt gott tee´..! Vi sov kvar hos dom, så mysigt! 
Mina älsklingar vid brasan..!
 
På valborg hämtade jag min fina vinröda pärla..!
Jag har ju letat efter en bil i typ tre månader..så himla svårt, varit o kollat på flera, velat fram o tillbaka..Jag har fått väldigt mycket hjälp av min fina pappa, så tacksam för det! Han hittade denna och det är en diesel, jag är verkligen jätteglad o nöjd! Den är så himla skön att köra! Jag hade väll kanske inte tänkt att köpa en sån stor bil.. men min pappa övertalade mig, "du ska ha en säker bil till dig o barnen..". Det är nog sant, med tanke på att jag gillar att köra fort..Så nu njuter jag.
Ha en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar