onsdag 21 maj 2014

Sol & högt tempo

Dagarna går för snabbt nu.. Våren är här, värmen o solen! Men hinner man njuta? För det är lite för mycket på jobbet nu..(och även privat..) Vi har många nätverksträffar, konferenser och utbildningar.. Men såklart är det väldigt spännande! Bara att allt kommer på samma gång..Phu! Känns som om man kör på i 180 bara..
Vi har varit på lillfias dagis och fått tacolunch..! Dom dansade och sjöng för oss också, så fint! Kan knappt fatta att hon ska börja förskoleklass efter sommarlovet..! Min stora Lillfia! 
Sen har vi såklart varit på fotbollscup, med min otroligt duktige fotbollskille..! Jag vet, nu skryter jag, men jag är så stolt när han går in med attityden ( 5 min innan matchstart) " mamma, den här matchen vinner vi..!" Sen drämmer han in åtta mål...! Så Galet kul! Sen har han åtta olika målgester också..haha! Vilken syn...! Så jag är ju stolt, sen är jag ju gammal spelare själv.. Så han måste fått nån bra fotbollsgen från mig..haha!
Kram vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar