tisdag 27 maj 2014

Solig helg på ön

I helgen var vi ute på ön och solen var med oss! Otroligt varmt uppåt 30 grader och vi fick verkligen försmak på sommaren..! Underbart! Vi har ätit massa gott, solat på bryggan, plaskat med fötterna i vattnet, fiskade och bara njutit av helgen...! Sonen va så himla glad när han fick 4 fiskar..! Sötisen! Jag kände mig duktig när jag tog mig ut och powerwalkade och sprang, trots värmen..phu! 

Vi firade min fina mamma på morsdag! Hon fick produkter från Bodyshop och blev himla glad! Själv fick jag teckningar och en rosa luvtröja från sötnosarna! Är bara så himla tacksam att dom finns i mitt liv.
När vi åkte hem från ön, stannade vi i kista och klippte sonen.
Wow, va stor han blev..!
Så ville han såklart ha lila färg också, för att matcha t-shirten..sötisen!
Nu är det helg igen, skönt med några lediga dagar ihop med barnen..!
kram vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar