söndag 11 maj 2014

Pingis & Kalas

Veckan har varit fullspäckad, har varit på e-handelsnätverk i v-ås, haft 2-dagars konferens o mellan det fotbollsträningar, gympa o allt annat..Galet.. Men så blir det ibland..Helgen har också varit tuff men det har gått bra iaf..
Igår gick jag upp tidigt o åkte på Barnloppis i e-ing. Sålde iväg en del o lättade mitt shoppingsamvete lite..skönt! Bra för miljön också! Sen åkte jag in till Sthlm & mötte upp Anna för att gå på Justin Timberlake..! Wow! Vilken otrolig talang! Vilken man! Så himla bra, vi va riktigt nöjda när kvällen va över.
Idag har vi tittat på sonen som spelat KM i pingis, tillsammans med farfar. De va så duktiga, kom på åttonde plats av tjugo lag! Stolt man blir! 
Sen va lillfia & jag på simhallskalas och dom busade i vattnet som bara den! Mysigt! Men sen åkte vi vidare till kusin Hanna & morfars kalas!  Phu..Ibland är söndagar, som borde vara vilodag..Fullspäckade.. Men det har ändå varit härligt!
Hos syrran & Co bjöds vi på god mat & fotbollstårta! Så fin..! Stora tjejen! Hon fick sommarkläder & en blingbling väska av oss. Nu sover mina hjärtan o jag sitter under en gosig filt.. Så trött.. 
Ha en fin vecka..!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar