fredag 24 augusti 2012

Njuter av att det är fredag

Nu har jag köpt Second Nail, i förhoppning om att det ska stärka mina naglar. Jag har rätt okej naglar ändå, men några av dom är lite sköra o går av vid datorn ibland.. Så denna ska ju vara "räddningen för mjuka, tunna och sköra naglar som lätt bryts, splittras och skivar sig.." Så nu är det upp till bevis..hihi!
Förresten, nån som har provat den?
IsaDora Second Nail
Härligt med fredag, hörrni! Idag när vi kom hem, sprang barnen över till grannbarnen o jag satte mig i solen hos goa grannen Anna! Vi solade i flera timmar, jätteskönt! Underbart att få se solen igen! Sånt gör man alldeles för sällan..bara sitter o snackar strunt! På kvällen åt vi samma middag som typ halva landet, gissar jag?..Men det är ju så gott!
Nu njuter vi & har familjemys!
Ha en fin helg godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar