onsdag 29 augusti 2012

Härlig musikkväll på grönan

Igår va jag på Gröna Lund med min kompis Anna! Vi åt jättegod middag på Tyrol, min hamburgare med chevré ost va wooonderful..! Vi spelade på några chokladhjul och helt plötsligt hände det som a l d r i g händer...! Vi vann en jätte TOBLERONE ...Ohhh...! Vi hoppa upp o ner som små barn av lycka! När familjen fick reda på vinsten, blev de också lika glada..hihi!
Sen lyssnade vi på Winnerbäck som spelade i nästa två timmar o det va riktigt bra! Det va första gången jag såg honom live och han är verkligen fåordig.. Han sa kanske tre meningar på hela kvällen..? hihi! Men hans röst är ljuvlig och texterna välgjorda! Så det va en bra konsert! Jag är dock lite ledsen över att jag inte fick höra min favvo låt live.. Kom Änglar.. Men man kan ju inte få allt.
Idag har jag lite ont i nacken, en av nackdelarna med att vara kort..omg va mycket folk som va där igår..runt 13000..Phu! Men det va en härlig kväll!
Idag har vi firat två namnsdagsbarn med smarrig kinamat! Solen har varit framme o jag passade på att njuta i solstolen lite extra..Sen kom fina Malin på besök, det va så mysigt att catcha up med henne!
Gokväll i stugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar