onsdag 15 augusti 2012

En omtumlande eftermiddag

 
Ingen rolig syn..
Jag va på väg för att hämta lillfia på dagis när jag cyklade förbi en olycka..Det såg verkligen hemskt ut o det visade sig vara en cyklist som hade blivit påkörd..Usch..! Efter en stund kom helikopter o hämtade henne, så man får hoppas att det har gått bra.. Man får sig en rejäl tankeställare när man ser sånt här..Oj va jag kramade barnen hårt vid hämtning..
Otroligt hur helikoptern kunde landa på sån liten yta..?!
Tänk va fort livet kan förändras.. Gosade extra mycket på mina härliga barn på eftermiddagen när vi lekte i solen.. Sen lagade jag färsk rödspätta med stuvad spenat..Det va ruskigt gott. Måste göra det oftare..! Barnen åt som tokar..! Nu måste jag bara tipsa er om det här tokroliga klippet, klicka här..!
Ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar