fredag 27 maj 2011

Pippilotta

Igår va jag på utvecklingssamtal, det sista på lilla sidan.. Min lillfia ska ju börja på stora sidan till hösten! Galet va stor hon har blivit! Man blir jättelycklig när dom berättar vilken fin kompis hon är, hur utvecklat språk hon har och hennes glada humör! Man blir så varm i hjärtat och så glad över vår stora tjej! Jag känner mig inte orolig för hur det kommer gå på stora sidan, hon är så kavat våran fialotta!
Idag är det fredag och idag har jag varit en sväng till Kista & Barkarby. Jag är på jakt efter en ny locktång, min har tydligen gått slutat att fungera!?... Har ni tips på någon bra? Skulle vilja locka håret till morgondagens utgång med tjejerna! 
Oops! nu kommer mannen hem och ska få sin något försenade bröllopspresent! Mys!
Ha en härlig fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar