onsdag 4 maj 2011

Ett steg framåt

Idag har det varit lite varmare och dom säger att värmen ska vara på väg tillbaka, så det känns skönt! Men vem vet, annars kanske det blir en tur till värmen..!
Jag har provat att köra bil idag och det va länge sen sist.. Det va en väldigt kort sträcka, men jag är glad att det gick bra. Jag är på väg tillbaka, sakta men säkert..tjohoo!
Nästa vecka fyller pappsen 60 år, så då blir det stort hallaballo hos föräldrarna! Jag letar just nu efter nått smarrigt drinkrecept och det finns ju massa gott! Förresten, ge mig gärna tips om vill! Presenten är på g och jag håller tummarna på att den blir bra! 
Jag har glömt att visa er min & dotterns likadana skor..Mina dock en aningen större..haha!
Jag vet att alla har dom..men så prövade jag ett par och blev liksom fast i dom..hujedamej va sköna dom är!
Bakom skorna, på fönsterbrädan odlar vi små tomater, om ni undrar! Så himla smarrigt med egna tomater!
Ikväll är det grey´s, längtar!
Må gott alla vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar