tisdag 12 maj 2015

Valbord & Tom tit´s äventyr


Majbrasan!
Valborg i vårat centrum, det va en kall och blåsig kväll som det alltid är på valborg :-) ..burr! Men jag o barnen åkte ner och kollade på brasan o träffade lite vänner!
När vi va lediga några dagar så passade vi på att åka till Tom Tit´s i Södertälje!
Vilket roligt ställe! Vi provade på alla möjliga experiment..!

Äventyr med barnen!
På utegården fanns en robotarm som satt två karusellstolar på, som sen svängde, åkte upp och ner o hit o dit.. Galet läskigt tyckte jag och sonen.. Men Lillfia ville prova..! Men det blev inte så..phu! Vi lekte i flera timmar...!

Mina älsklingar i ett rum med speglar o som ändrade färg hela tiden..
Det fanns verkligen massa roliga grejer att testa på.. blåsa jättesåpbubblor, skjuta iväg vattenraketen, färgskuggorna, leka med skivor på snurrbordet, rörelsefontän, vattenavdelning, spegellabyrinten o så barnens favvo: rutschkana på utsidan av huset..! (kittlade så i min mage!)
Vi hade en toppendag, sen åkte vi vidare till mina föräldrar o hälsade på dom!
Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar