fredag 23 januari 2015

Firat vår 7 åring

Lillfia blev plötsligt så stor..! herregu´sju år..hon va ju nyss tre? Min bestämda, men alltid så glada helt underbara fina tjej..! Hon är så otroligt gosig och härlig..! Jag är så tacksam för att hon finns i mitt liv, ja att jag har två helt fantastiska barn. Så underbara båda två..!

Vi har haft släkt kalas i helgen! Hon ville ha kladdkaka med toblerone & cheesecake, hennes två favoriter! Hon är som sagt en väldigt bestämd tjej.. så det va bara att baka.. :-) Men det är ju inga problem när man gillar att baka!
Hon fick så fina presenter..!
I onsdags när hon fyllde på riktigt, smög jag och brorsan in till henne med frukost på sängen! Hon va så glad för att få kladdkaka & yoghurt till frukost.. hihi! Då fick hon en efterlängtad Nerf pilbåge..! ..min lilla cooling..! Sen på kvällen va vi på restaurang som hon fått välja, mysigt! Ikväll ska hon ha tjejkväll med några i hennes klass...Ska bli spännande! Så är det, inga kalas nu, utan det är tjejkväll som gäller...gaaah..så stor hon blivit.. :-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar