fredag 5 december 2014

Snart första advent..vart tar dagarna vägen?


Dagarna går fort nu..som alltid innan jul så tror man att man har kontroll..så kaboooommm så händer nått och man är tillbaka på ruta ett igen..gaaah! Så himla stressigt på jobbet, så mycket hemma..ja ett under att man tar sig igenom detta.. Men barnens paket kalender är klar, så check på den!
Förra helgen hade jag maxat totalt.. Men det blir så ibland, att allt kommer på samma helg.. På fredagen va det tjejmiddag hos fina Jana, mina goa IHM tjejer träffades o snackade massa skit hela kvällen! Åt såklart massa gott också! Jag sov kvar hos Jana, skönt!
Så mycket gott..!

Skål..!
På lördagen va jag på min första Bugg kväll till liveband.. och inte vilket band som helst, utan Sannex! Dom är tydligen rätt kända i dansbandssvängen.. Det va avslutning med buggen o vi åt god mat innan sen bugga vi loss i flera timmar..! Helt galet roligt! En helt ny värld för mig som bara gått första kursen, men wow va härligt! Jag längtar redan till nästa kurs i vår! ..kom hem mitt i natten helt svettig..haha! (Många har med sig ombyte faktiskt..!)
På söndagsmorgonen va jag toktrött.. Men det va bara att masa sig upp.. För jag hade bokat SpaMys med fina vännen Anna, hon fick det i 40 årspresent av mig! Vi träffades på Hotell Reisen, som ligger otroligt vackert vid vattnet!
Vi började med brunchmys, skönt att få catch´ up & äta massa gott! Sen hade vi ansiktsbehandling som va ljuvlig..


Spa mys drink! Otroligt härligt avslappnande!

Vackra Stockholm..!
Det va en härlig helg, som balsam för min själ.. Så tacksam för fina vänner.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar