söndag 6 juli 2014

Kalas & strandhäng

Igår kom min släkt över på mitt & sonens kalas! Solen & värmen har äntligen kommit, så vi fick svettas o mysa i solen ;) Sonen bjöd på fotbollstårta och jag hade gjort kladdig blåbärs paj! ( och bakat massa annat) Recept hittar ni hos Niinis.. Jättegod! Barnen hade picknick på filtarna i skuggan, mysigt! Sen spelade dom fotboll, lekte i lekparken o spela stor plockepinn! Jag fick flera vinare, fint armband, lotion, ansiktsgrejer o sånt bra! Tack för fina presenter!

Farmor, Anders och syrran med familj stannade kvar på grillning! Så himla gott! Det va en jättehärlig dag & en jättemysig kväll! 

Idag åkte jag o barnen till stranden, solen tittade fram lite då o då, men det va ju varmt! Men åh va skönt det va att läsa en bok o bara ta det lugnt.  Sonen läser också mycket böcker, jätteduktig! Barnen badade, kastade freespee och byggde i sanden. Vi hade med oss lunch, så det blev picknick, otroligt mysigt! Vi va där i fyra timmar, skönt! 
Sen när vi kom hem tog jag en powerwalk, behövde svettas lite mer..haha!
Nu lite Harry Potter med mina hjärtan! Myssöndag!
Kram fina vän



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar