onsdag 2 juli 2014

Grattis till mig

  Igår blev jag ett år äldre..! Grattis till mig! Jag bjöd jobbarkompisarna på hembakad blåbärskaka & vaniljsås och blev firad med present och sång! Fick tre jättefina rosa ljus av arbetskollegorna. Dom är så härliga! Sen ringde receptionen och sa att jag hade besök..blev väldigt förvånad, eftersom jag inte hade nått möte inbokat.. Men där stod min fina pappa med en jättebukett med vackra lila & rosa blommor! ..och jordgubbar & bigarråer, mina favorit sommarbär! Blev så himla glad!
Så vacker sommarbukett..!
Lillfia hade ritat ett fint grattis kort, med henne & mig på såklart..!
Blombud & sommarbär!
Igårkväll åkte vi till en mysig restaurang i kungsängen och jag åt en jättegod kalventrecote..mums! Så mysigt att äta ute och bara få vara med mina små hjärtan! Så tacksam över mina fina barn!
Idag har jag gjort nya gellack naglar, med silver glitter! (vet inte om ni ser det så bra..) Men jag tänkte lite att glitter is always an option!
Man blir ju lite gladare av lite glitter i vardagen..! Nu längtar jag mer o mer efter semester..är så trött varje dag..behöver nog vila lite, men snart så.. Snart är jag i mitt älskade Italien..
Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar