måndag 7 oktober 2013

Underbarabarn mässan & kalas

Igår va jag med fina Lisa på underbarabarn mässan..!
Där shoppade vi gärnet i några timmar..phu! Det va rätt varmt, trångt o massa folk..Men så är det väll på mässor. Men det va mysigt att få träffa Lisa o shoppa! Jag fyndade lite kläder, pysselgrejer, böcker, skålar osv. Nova Star jeanskjolen med tyll, kommer nog bli en riktig hit hos lillfia..! Tänkte att jag skulle ge lite i julklapp.. Men vet inte om jag kan hålla mig ända tills jul.. :-)
Sen på eftermiddagen åkte jag o barnen till syster & co, där det va kalas för hennes man! Det va riktigt mysigt att träffa dom igen o barnen lekte jättebra! De hade nog saknat varandra..! Så vi hade en himla mysig kväll, stannade tom. kvar på middag..! Tack fina syster!
Ta hand om er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar