måndag 2 juli 2012

Nu flyger vi till värmen..

Kan knappt förstå att vi ska flyga till mitt andra hem imorgon! Viva Italia
Det känns underbart! Så idag vi har packat o tvättat hela dagen..medans barnen har lekt med goaste grannbarnen..Som dom säkert kommer att sakna när vi är borta.. Vi kommer att ha hyrbil där, så vi kan göra utflykter till Milano (sonen hävdar bestämt att vi ska träffa Zlatan där..sötisen!), Rimini, gardasjön..? Ja vi får se vart vi åker.. Skönt att kunna ta dagen som den kommer..! Vi kommer att bo hos våra vänner på landet utanför Bologna, det ska bli så himla mysigt att träffa dom igen!
Fotbollstokiga barn som längtar till Italien!
Så framöver checkar jag ut för att njuta av semester med min familj, men om jag får möjlighet att blogga så gör jag såklart det. Men vi får se..Arrivederci
Sköt om er & njut av sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar