torsdag 1 september 2016

Lite glimtar ur vårt liv..

Min lillfia har haft gymnastikuppvisning! Det gick jättebra och hon va så stolt..! Det svåraste för mamma, va nog att få till en inbakad fläta ..phu!

Mitt arbete med e-handel fick utmärkelse av vår leverantör visma, på ett event i maj! Det va oerhört roligt att få bekräftelse för vårt arbete! Jag fick gå fram och ta emot blommor helt chockad.. haha! Detta ledde till att andra kommuner hörde av sig och ville ha tips och så..roligt!
Grabbens fina fotbollslag, P05..!

Vi har varit mycket ute på ön! Underbart! Fiskat, badat, voltat från bryggan, letat Pokémons och annat..!

Mina älsklingar har slutat skolan! Gått ut ettan och fyran.. och som vanligt tycker man att åren går så fort..mina småpluttar liksom.. De hade jättefina avslutningar med sång och dans!
Pilsbocupen blev en regnig sådan.. Så mycket lera och kyla..usch. Men barnen va tappra och kämpade på! Vi värmde oss i bilen.. Det va sonens sista pilsbo och dotterns första.
Landslagets fotbollsläger gillade båda såklart! En härlig vecka full med fotboll..!
Vi har badat, ätit mat och myst vid vattnet..!

Det blev första gången jag firade midsommar på ön, utan mina små älsklingar.. men så är livet ibland. Det va såklart väldigt tufft, men så skönt att ha familjen runt om sig då.. Vi mös med filtar, god mat & vin!

Jag var med barnen och deras kusin till Gröna Lund och såg deras favoriter Marcus & Martinus! Det va en härlig dag!

Jag fyllde år..!

Det blev ett härligt kalas för mig och sonen! Han fyllde elva, otroligt! Så enormt stolt över denna underbara, lite blyga, omtänksamma, fotbollstokiga och härliga kille! Det bästa jag har!




Det va liten del av allt härligt vi gjort..Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar