torsdag 16 juli 2015

Tjejmys på ön

För någon helg sen så kom mina härliga IHM tjejkompisar ut till mig på ön! Vi hade två underbara dagar med sol, bad och skönt häng på bryggan!

Grillat är godast på sommaren
Det är viktigt att äta gott när man ses, till förrätt parmaskinka o melon..! Sen grillade vi kött och åt en jättegod melonsallad och fetaost sås till det. Sen hade även min fina mamma gjort en jättegod rabarberpaj! Senare på natten blev det även jordgubbar och mörk choklad.. Mums!

Jana va modig och åkte ring bakom båten..! Vi andra stod o skrattade på bryggan.. Hon flög som en liten vante när syrrans son körde båten.. hihi!  Jag är imponerad, hon är så modig..!
Söta kompisar
På kvällen efter massa Prosecco, många glas vitt vin och annat smarrigt.. Fick vi för oss att vi skulle vi få till ett fint kort på bryggan.. Det gick mindre bra, som ni ser..haha!
Men det viktiga är att man har roligt tillsammans & det har vi..! Underbara vänner!

Man ser att Jana varit elitgymnast..!
Hon stod på händer nästan helt utan problem och detta var efter flera glas vin...! Otroligt imponerande! Kan säga att det va massa skratt, innan vi fick till det här kortet..!
På söndagen njöt vi av ännu mer tjejsnack, solens värme och bad..! Näh, jag badade såklart inte, jag är världens badkruka.. Men dom andra badade.
Innan vi skildes åt njöt vi av en god middag i Vaxholm. Denna otroligt mysiga sommarstad..!
Det va en fantastisk mysig tjejhelg, som kommer finnas kvar länge i hjärtat. Jag är så tacksam över mina fina vänner!
Kram & puss godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar