måndag 9 februari 2015

Carola & massa skidor

Syrrorna.!
Jag och syrran har varit på Carola konsert i Västerås! Carola är ju grym, wow vilken röst! Hon har ju showat i 30 år nånting och fortfarande lika snygg och bra! ..en eloge till den bruttan! Vi satt på rad 2 så vi såg otroligt bra, en härlig nostalgitripp! Innan åt vi smarrig pasta på Ruffino och efteråt blev det lite bubbel.. en himla härlig kväll!
Jag och barnen har åkt längdskidor, så himla mysigt! Älskar att vara i skogen, åka skidor är perfekt träning och bra för min själ...! Sonen har åkt barnens vasalopp och kämpade riktigt bra, kom typ 6:a.! Sen såg vi även att han och jag kom med på lokaltv.. oj oj..!
Tv kändisarna...haha!
Ledsen att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen, men jag kikar in lite då och då.. Sånt är livet.
Kram på er fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar