tisdag 17 april 2012

Huvudet upp, fötterna ner..

Har ni lagt märke till all betong som är så trendigt just nu?
Allt ska vara i betong (el. betongliknande material) o vissa grejer är verkligen fina! Mina bilder är fotade på village
Jag tog en powerwalk igår igen, för jag behövde få luft o rensa tankarna o så sen va jag alldeles för trött för att blogga.. Jag känner att det är lite för mycket just nu, med allt.. Så jag ska försöka strukturera upp lite ikväll, måste få bättre koll känner jag. Men så har vi ju också renoverat köket o rivit en vägg så det är lite grejer som måste flyttas om osv. Men man vill bara ha allt klart på en gång. Men så fungerar det ju inte.. Just ja, det är föräldrarådsmöte ikväll också..phu. Nåja, det blir väll nog lättare snart..
Använd som fågelbad eller ljusfat?
Ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar